فروشگاه نوین

موضوع پرسش شما چیست؟

موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دسته‌بندی زیر انتخاب کنید

دسته‌بندی پرسش‌ها

سوپرمارکت

تعهد به شفافیت

دعوت از دوستان

خدمات بازاریابی

سایر موارد

اکوپلاس

آخرین تغییرات

پرسش های (ورود و ثبت نام)

با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید.

در مراحل ورود به حساب کاربری، روی گزینه “فراموشی رمز عبور” کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. پس از دریافت پیامک و یا  لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

1. گذر واژه شما دارای حداقل 8 تا 12 کاراکتر باشد .

2.  از ترکیب اعداد و حروف استفاده کنید .(2p5Ge)

3. از سمبل‌ها و حروف غیر الفبایی استفاده کنید .(! @ # = $ % + ^ & * ? -)

4. از حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید .(a-B)

5. از گذرواژه‌های متفاوت برای حساب‌های متفاوت خود استفاده کنید.

6. کلمه عبور شامل یک کلمه قابل حدس کامل نباشد(مثلا هر کلمه ای  که در دیکشنری موجود است)

7. کلمه عبور شامل نام کاربری، نام واقعی ، اسم شرکت، نام اعضای خانواده، سال تولد، شماره همراه و یا کد ملی  نباشد.

پرسش های (روند ثبت سفارش)

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

درصورتی که سفارشی در حال اماده سازی دارید و قصد افزودن تعداد کالای خریداری شده و یا خرید کالای جدید دیگری را دارید ، میتوانید کالا را به سبد خرید جدیدتان اضافه کنید و روی “ادامه فرآیند خرید” کلیک کنید.

باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز و فرتوکار، پیانو، میز تلویزیون ،کولر گازی ، کولرآبی ،مبلمان اداری و غیر اداری، کتابخانه، میز تلویزیون، میز کامپیوتر، میز جلومبلی، میز برش، میز ناهارخوری ، صندلی ماساژور، ماشین بازی بزرگ، تردمیل، موتوربرق، پرینتر و دستگاه کپی حجیم و ایستاده و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. 

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

پرسش های (پیگیری ارسال سفارش)

وارد سایت نوین شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

در صورتی که دریکی از شهرهای اکسپرس هستید ، طی ثبت سفارش ، ما به شما امکان انتخاب بازه های زمانی را میدهیم و طبق بازه زمانی انتخابی کالا تحویل شما میشود.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی 4 روز کاری تحویل شما میشود.

ابتدا وارد پروفایل خود شوید. روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید. میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

پرسش های (بازگرداندن کالا)

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های نوین بوده است و نوین در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز مشتریان معمولی و 30 روز مشتریان پلاس و برای کالا آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.

به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.

هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود.

پرسش های (کد تخفیف و کارت هدیه)

کارت هدیه خریداری شده امکان مرجوعی ندارد.

به حساب کاربری خود وارد شوید. به قسمت کارت های هدیه مراجعه و روی گزینه افزودن کارت هدیه کلیک نمایید . 

شما فقط از هر کد تخفیف یکبار میتوایند استفاده کنید. در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید استفاده کنید. کد تخفیف برای کالاهای شگفت انگیز و کارت های هدیه نوین که در سایت نوین به بفروش میرسد ، قابل استفاده نیست. پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می رود. در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.

کارت هدیه شما به میزان مبلغی که در سفارش از کارت هدیه پرداخت نموده اید ، مجدد شارژ میشود.

میتوانید از باقی مانده کارت هدیه در خرید های بعد خود استفاده نمایید .

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

امکان انتخاب شیوه ی پرداخت در محل با درنظر گرفتن شرایط سفارش، به صورت هوشمند توسط سیستم بررسی خواهد شد و در صورت امکان انتخاب این شیوه، شما می توانید مبلغ سفارش خود را به هنگام تحویل کالا، با کلیه کارت های بانکی از طریق دستگاه کارتخوان پرداخت کنید. همچنین چنانچه سفارش شما دارای شرایط زیر باشد امکان پرداخت در محل وجود نخواهد داشت.

 

کاربران نوین می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.


لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

 

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

 

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

 

  – شماره کارت   (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

  – رمزپویا  (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز پویا (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید پویا ، برخی از بانک ها به صورت خودکار رمز پویا کارت بانکی مشتریان را فعال میکنند در غیر اینصورت از دو طریق میتوانید اقدام به فعالسازی نمایید:

1- می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنید و از منوی خدمات رمز پویا اقدام به فعالسازی نماید.

2- مراجعه به شعب حضوری بانک
   – CVV2     ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )
   – تاریخ انقضاء     (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. در صورتی که تاریخ انقضا روی کارت بانکی وجود ندارد، می توانید تاریخ صحیح را از بانک مبدا استعلام بگیرید)

– مشتری میبایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را در حساب کاربری دیجی‌کالای خود ثبت نماید. (در خصوص افراد زیر 18 سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت میکند.) 
– در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خرید های انجام شده از دیجی‌کالا، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت های قانونی در این خصوص را میپذیرد. 
– در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری کشف شود، دیجی‌کالا می بایست مدارک صاحب حساب کارت مبداء را به همراه مدارک صاحب پروفایل بررسی کرده و مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.

کارت هدیه شما به میزان مبلغی که در سفارش از کارت هدیه پرداخت نموده اید ، مجدد شارژ میشود.

میتوانید از باقی مانده کارت هدیه در خرید های بعد خود استفاده نمایید .

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • SKU
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • اضافه به کارت
  • توضیحات
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
برای مخفی کردن بر روی بیرون کلیک کنید
مقایسه
سبد خرید بستن